حریم خصوصی

از آنجایی که برای ثبت سفارش در وب‌سایت، لازم است عضو شوید و حساب کاربری اختصاصی خود را داشته باشید، اطلاعاتی مانند شماره‌های تماس، آدرس ایمیل و... را ثبت می‌کنید و ما از آن‌ها برای ارائه خدمات به شما استفاده می‌کنیم و این اطلاعات نزد ما محفوظ است. همچنین مطالبی مانند خبرنامه را که شامل پیشنهادهای ویژه است، به آدرس ایمیل شما ارسال خواهیم کرد و هر زمان که بخواهید، می‌توانید از دریافت آن انصراف دهید. از شماره‌های تماس شما نیز، برای اطلاع‌رسانی و در جریان گذاشتن امور کاربری و سفارش‌ها استفاده می‌شود.

لطفا توجه داشته باشید که رمز عبور حساب کاربری به صورت رمزنگاری غیر قابل بازیابی در بانک اطلاعاتی ما ثبت می‌شود، تا هیچ شخص دیگری جز خود شما به حساب کاربری دسترسی نداشته باشد. بنابراین مسئولیت حفظ و نگهداری آن بر عهده‌ی شما خواهد بود. اگر رمز عبور خود را فراموش کنید، تغییر آن تنها از طریق اطلاعات تماس ثبت شده امکان پذیر است.

تلاش ما همواره بر حفظ اطلاعات و حریم خصوصی کاربران است. بنابراین، برای بهره‌مندی از خدمات و پشتیبانی، لازم است که اطلاعات خود را به درستی ثبت کنید.

کاربران ضمن اطمینان از محفوظ بودن اطلاعات خود نزد فروشگاه، با ثبت اطلاعات خود به فروشگاه اختیار می دهند تا از این اطلاعات جهت برقراری ارتباط استفاده نماید .
زنبور کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت را به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏ دهد و همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در زنبور به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به ثبت سفارش و پرداخت وجه، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای زنبور محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
در شرایط خاص مثل فروش ویژه، احتمال لغو شدن سفارش مربوط به محصولات معرفی شده به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا وجود دارد و زنبور مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش را متوقف کند .
در مواردی که ارسال توسط شرکت پست یا باربری انجام می شود، مسئولیت فروشگاه صرفاً تحویل سفارش بصورت صحیح و سالم و در حداقل بازه زمانی به شرکت پست یا باربری و ارسال کد پیگیری برای مشتری می باشد. در این موارد فروشگاه مسئولیتی در قبال تاخیر در ارسال یا مشکلات احتمالی آن ندارد.
در زمان ارسال کالا توسط شرکت پست و یا باربری، مشتریان محترم موظف هستند قبل از امضاء رسید تحویل کالا، از سالم بودن بسته بندی و سلامت ظاهری کالا مطمئن شوند و در صورتیکه کالا از نظر بسته بندی و یا سلامت ظاهری دارای ایراد باشد، بلافاصله موضوع را به فروشگاه اطلاع دهند و از تحویل گرفتن کالا خودداری نمایند. در این موارد چنانچه مشتری بدون بررسی سلامت کالا، رسید دریافت کالا را امضاء نماید، دیگر حق اعتراضی در مورد مشکلات کالا نخواهد داشت.
در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد فروشگاه سعی دارد که قیمتهای درج شده در سایت به درستی و با حداقل خطا باشد ولی در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت کالاهای موجود در سایت، فروشگاه زنبور هیچگونه تعهدی برای فروش کالا به همان قیمت اشتباه نخواهد داشت .
فروشگاه زنبور نهایت دقت و تلاش خود را برای درج اطلاعات و تولید محتوا از منابع معتبر و مرتبط مینماید که برای اطمینان صحت اطلاعات بصورت مستمر در حال بازبینی و بروزرسانی هستند با این حال فروشگاه هیچ گونه مسئولیتی را در قبال محتوای این مطالب، اشکالات غیرعمدی و ایرادات نگارشی آن ندارد اگر محصول ارائه شده توسط فروشگاه دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است مشتری موظف است قبل از استفاده و خارج کردن کالا از بسته بندی اولیه نسبت به عودت کالا اقدام نماید.
حق مالکیت مادی و معنوی استفاده از مطالب فروشگاه آنلاین زنبور فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع می باشد و هرگونه کپی برداری و استفاده تجاری از آن بدون کسب مجوز مکتوب از فروشگاه، غیر مجاز و پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.